lørdag 2. februar 2008

Dum, dummere, dummest?

Havana har i dag nådd et nytt lavmål når det gjelder intelligens. I ettermiddag kikket jeg som vanlig litt oppi babykassen da jeg var på badet - og oppdaget at det var bare tre kattunger der?! Vill panikk - tenk om hun hadde lagt en kattunge inne i vaskemaskinen? Som sto på?! Et lite hjerteinfarkt senere fant jeg Havana bak skittentøyskurven, som står ved siden av vaskemaskinen. Der lå hun sammen med en kattunge oppå en av Dag-Eiriks gensere - kattungen var dyngvåt på bakparten, fordi det tydeligvis hadde lekket litt vann fra vaskemaskinen.

Veeeeldig lurt å flytte kattungene til en vanndam!

Jeg flyttet kattungen tilbake til babykassen, til protester fra både Havana og den lille gutten, men så snart han lå sammen med de andre, begynte å hun å vaske ham som om ingen ting hadde skjedd. "Hvorfor er du så våt?" liksom. :S Hun drev ikke og flyttet kattungene forrige gang. Nå har jeg fjernet alt som det kunne være fristende å flytte kattungene til, håper det hjelper...

2 kommentarer:

Sissel sa...

Hihi, hun er nå god den lille prinsessen :0)

Magnhild sa...

Ja, hun er seg selv, det kan ingen ta fra henne...