mandag 11. februar 2008

Fire uker i dag!

I dag er bebisene fire uker gamle! De blir bare søtere og søtere for hver dag som går. De begynner å hyle når de ser meg komme inn i rommet, og de slutter ikke med hylingen før jeg har satt meg ned, slik at de kan sitte på fanget mitt. :heart: Særlig Trogir er en skikkelig fangkatt. Inni meg kaller jeg ham min lille hjerteorm - han har tenkt å "orme" seg inn i hjertet mitt, den lille karen! Men det går nok ikke... Den lille vennen må nok flytte. :(


Forresten tror jeg at jeg har ombestemt meg ang Silba, jeg tror hun er bruntabby. :oops: Det var Bettina som kommenterte det først... Om jeg ikke hadde en bruntabby. Og når jeg så nærmere på dem nå, så jeg at hun er mye mørkere på halen og ørene enn Marina og Trogir. :oops: Hun var ikke det tidligere, og jeg trodde bruntabbyer var mye mørkere, men så feil kan man ta. Godt med gode hjelpere som er mye flinkere til å tolke birmafarger! :D

Ingen kommentarer: