søndag 20. januar 2008

Navn

Jeg holder på med å finne navn til småpusene... Temaet denne gangen er byer/steder i Kroatia. Neeei, ikke sært i det hele tatt! :D Vi skal til Kroatia (og Ungarn! Jippi!!!) på ferie i sommer, og jeg har lyst til å fortsette med det geografiske temaet fra forrige kull (Kuba-kullet) - så dette blir Kroatia-kullet. Jeg var litt i tvil om det kanskje skulle være New Zealand-kullet, men det blir nok Kroatia. Nå mangler jeg bare ett jentenavn... Jeg har to guttenavn og et jentenavn jeg er veldig fornøyd med, men det siste jentenavnet er liksom ikke helt perfekt.

Havana er så flink med de små nå! Hun trenger nok bare et par dager på seg på å innse at "oj, nå er jeg faktisk mamma!". De går opp masse i vekt, inkludert lillejenta, som legger på seg mer og mer for hver dag som går, selv om hun henger ganske langt etter guttene. Imidlertid har hun åpnet øynene! Hun er bare såååå søt. Fargene begynner å dukke opp, men jeg er usikker på dem enda... Jeg er ikke sikker, men jeg tror nok at Caiser er bærer av sjokolade... Jeg tror at to av ungene blir sjokolade eller lilla - men vi får se! Generelt synes jeg de er ganske lyse enda, så jeg har en følelse av at det ikke blir noen brunmaskede denne gangen? Ta dette med en klype salt, men jeg tror to av dem er blå/blåtabby, og de to andre er sjokolade/lilla/tabby. Men vi får se! Kanskje tar jeg grundig feil? Det er utrolig spennende med birmafargene, synes jeg - det blir ekstra spennende å følge med dem de første ukene, de forandrer seg så mye! :D

Ingen kommentarer: