søndag 13. januar 2008

Ventetid... med mere

For tiden er det helt sinnssykt her hjemme!!! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Vi kan jo starte med Havana, som ikke viser det minste tegn til å skulle føde med det første.
Så har vi Csoki, som har vært fullstendig vill i dag - hun har løpt som en annen gærning rundt i leiligheten, og har yppet med Havana (som til vanlig er den ubestridte sjefen i huset).
På toppen av dette har Sol fått løpetid, og selv om hun vanligvis ikke er så høylydt når hun har løpetid, så er hun det nå!!! Men en ting skal hun ha, hun holder faktisk fred om natta, i motsetning til en viss annen lillatabbymasket tysk birma jeg kjenner.

Havana blir ganske stresset av Sols løpetid. Sol holdt en liten konsert i gangen i går kveld, og Havana, som lå på sofaen i stua, knurret! I dag prøvde Havana å parre Sol, det var virkelig et kostelig syn. Særlig med den store magen! Dessverre var jeg ikke raskt nok framme med kameraet til å forevige seansen.

1 kommentar:

Ororina sa...

Er det vind i lufta? ;-) Men ungene kommer nok snart skal du se - når det passer dårligst for dere...