onsdag 9. januar 2008

Nå nærmer det seg!

Nå begynner det å nærme seg for Havana! Jeg setter klokka på 0300 hver natt for å sjekke om noe er på gang, og kjører hjem i lunsjen hver dag på jobb... Foreløbig er alt veeeeldig stille. Ikke tegn til at noe er på gang. Hun svinser rundt som vanlig, tilsynelatende ubesværet av den store magen. Det sparker som bare det i magen hennes - tror nok de blir som mamma, de kattungene. Havana er en "tråkker" av de sjeldne, hvis man er dum nok til å ligge flatt på sofaen, tar det ikke lang tid før man får en "magemassasje" man setter lite pris på...

Det hadde vært perfekt hvis kattungene kom i helga - men kjenner jeg Havana rett, velger hun et tidspunkt hvor det absolutt ikke passer - når jeg minst venter det...

1 kommentar:

Ororina sa...

Mine kom i går, så vi fikk ikke kattunger på samme dag i år. Gleder meg til å se de første bildene av Havanas babyer :-D