lørdag 26. januar 2008

Snart to uker gamle nå!

Nå begynner kattungene å synes at det er greit å bli løftet opp, de hyler ikke som om jeg stikker nåler i dem nå lenger. 8) De er bare til å spise opp! Jeg er ganske sikker på at tre av dem er blå(tabby?) og at den siste er lilla(tabby?) eller eventuelt sjokolade. Men jeg holder en knapp på lilla, for han er utrolig lys. De andre tre ser rett og slett skikkelig blå ut, særlig på nesa og på potene.

Jeg veide de fire vidundrene i dag:
Silba: 186 gram
Zadar: 256 gram
Trogir: 233 gram
Marina: 209 gram
De har lagt på seg fint de siste to dagene, og Silba har lagt på seg mest, noe som er veldig gledelig. :D

Ellers så jeg verdens søteste syn i kattungekassen i dag... Dessverre rakk jeg ikke å ta bilde av det. Havana lå i kassen og sov, et par av kattungene spiste, mens en av kattungene lå med kroppen under Havanas ene framfot, med hodet tett inntil mammas hode, i den søteste søvn. :heart: :heart: :heart: Ord kan bare ikke beskrive hvor herlige de var!

Ingen kommentarer: